یوسف مشهدی فراهانی

یوسف مشهدی فراهانی
yosef mashhadi farahani
قالب وبلاگ

چه روزهای سختیه ! خیلی سخته ، خیلی سخت میگذره . یا بهتر بگم جالب نه سخت چرا که ما آدما یاد گرفتیم برای اهمیت دادن به حرفامون با شدت و حدت طرح موضوع کنیم . بهر حال بهتر بگم جالب ، روزهای جالب ، جالب از این نظر که عجیب درگیر ایفای نقش شدم . آره درسته ایفای نقش ، راستش یه جورایی همه ما داریم نقش بازی میکنیم . حتی تو زندگیمون ، اگر بخوام غلو کنم با خودمونم داریم نقش بازی می کنیم . نگو نه ! که باور نمی کنم . آره تو هم داری نقش بازی میکنی ، یعنی همین انکارتم نقشه ! جونم براتون بگه البته نقش داریم تا نقش یه موقع یه نقش کمرنگ و یه موقع یه نقش پر رنگ . یه موقع نقشی که بازی میکنیم از درجه اهمیت بیشتری برخورداره . اما نقش ، نقش برای ایفای اونم باید به همون مقدار ارزشش مایه گذاشت برا اینه که میشه گفت نقشی که این روزها بازی می کنیم ، سخته شایدم یکم سخته فعلا نمی تونم یا نمی دونم باید صبر کنم ببینم چی از کار در میاد . خدا رو چه دیدی شاید یه روزی به ما هم از این جایزه ها دادن نمی دونم سیمرغ بلورین ، اسکار ، ........ از همین چیزا . اما یه فرق عمده اجرای این نقش رو میدونم که اگر درست از آب در بیاد اولین نفری که از اون منتفع میشه خود منم . گفتم نقش می دونید برای اجرای یه نقش لازمه هنر پیشه حس بگیره و منم دارم اینکار رو میکنم تا جایی که حتی کارگردان هم تحت تاثیر اون حس هنرپیشه قرار بگیره هر چند یه جورایی تو دلش می دونه که این یه نقشه و فقط برای رسیدن به یه هدف خاص که براش برنامه ریزی کرده بود . اما قرار نیست اینا رو کسی بدونه !!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 22:36 ] [ یوسف مشهدی فراهانی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یوسف مشهدی فراهانی و آدرس parvaz1404.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

خطاطي نستعليق آنلاين

Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی
ایران رمان